tisdag 8 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 8



OBBE

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag var med från start, vid de första träningarna vid sofiaskolan, borde vara fem år sen.

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)

Jag är riktigt stolt över lagets prestation (två cupvinster!) tyvärr har jag själv inte kunnat medverka på ett gäng säsonger pga skador, så min prestation slår väl inte så högt...

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Efter jul ska jag göra en stor axeloperation och få den ordentligt urstädat. Förhoppningsvis leder det här till att jag kan börja träna fotboll igen mot slutet av våren. Min förhoppning är att kunna vara med på träningarna nästa säsong, och kanske tom ge mig in i hetluften i matcherna.

Vem är din förebild på planen? 

Kim

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).

Jag går på GIH och spelar FIFA.

Ett måste på julbordet..

Kalvsylta, julskinka, gravlaxsås

Vad önskar du dig i julklapp?

En ny axel och att Erik kommer hem från Istanbul snart.

Valfritt meddelande till ledningen…

Sjukt imponerad av er glöd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar