lördag 5 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 5

AXEL

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag blev inkallad av Kim sommaren 2014 för att den ordinarie målvaken (Markus) skulle ha barn. Den enes död den andres bröd som man säger… kanske inte funkar så bra i detta sammanhang? Jaja, så gick det till i alla fall. Sen kom Markus tillbaka och några kanske tänkte att ni skulle bli av med mig. Not gonna happen. Ni blir aldrig av med mig. Hihi. 

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)

Fantastiskt rolig säsong måste jag säga! Mycket upp och ner, och sedan avslutning med att vinna inomhuscupen. Bra dramaturgi. 

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Göra fler mål. Tror jag ligger hyfsat till vad gäller assist, men det har vart klent på målfronten.

Vem är din förebild på planen? 

Muhammed Ali? Nä, jag vet inte. 

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).

Samma som alla andra: Försöker hitta en mening med livet. Jag gör vissa framsteg, men det här känns inte som rätt forum att djupdyka i ämnet. Vi tar det efter nästa träning.

Ett måste på julbordet..

Varför svarar alla must? Är det något internskämt som jag inte har förstått? 

Vad önskar du dig i julklapp?

En mindre yxa som man kan packa i ryggsäcken vore nice. 

Valfritt meddelande till ledningen…

Tack för att ni gör det här! På riktigt. Önskar att det var fotbollssäsong året om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar