fredag 4 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 4


TOVE

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag var med och startade Skicka BK, så sedan begynnelsen dårå.

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)

Personligt halvdan, jag minns faktiskt inte så mycket. Tycker dock att jag har börjat komma in i rollen som back, gör mig bättre där än som yttermittfältare. Lagmässigt tycker jag att det är både och. SÅ JÄVLA BRA med de två cupvinsterna, framför allt utomhuscupen var ju helt magisk. Vad gäller seriespelet märks det tydligt att varje match räknas, vi har inte råd att schabbla bort en enda match, då är Öisarna där direkt och förstör.

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Jag håller på att undersöka hur snabbt efter en förlossning man kan vara tillbaka på planen. Min förhoppning är att inte missa en enda match, men enligt de senaste rönen är det tydligen en jävla påfrestning för kroppen att föda barn?!

Vem är din förebild på planen? 

Kalle Dahlberg. Att se honom röra sig med bollen är typ som att se Svansjön (baletten alltså) eller nåt annat vackert och som kräver enorm kroppskontroll. (OBS inte kär i Kalle, tycker bara han är bäst.)

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).

Tittar en del på Paradise Hotel. Är det någon annan som tittar? Har ni märkt hur ofta de säger ”skicka”? Det kostade en del pengar, men jag tycker att det är bra att vi syns i såna fina sammanhang.

Ett måste på julbordet..

Janssons frestelse och must.

Vad önskar du dig i julklapp?

Höjd skatt, öppna gränser samt en resa till ett varmt land.

Valfritt meddelande till ledningen…

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar