onsdag 23 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 23

JOHAN

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget? 

Jag lärde känna Markus på nyckelviksskolan och han lurade med mig på en träning, tror det var 2010. Sen dess har jag dykt upp några gånger per säsong, alltid med löften om bättre närvaro. 

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget) 

Dubbeln! Två titlar är ju stort på ett personligt plan men här är det laget som ska hyllas! Vilka insatser, jag får rysningar. 

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Trippeln!

Vilken är din förebild på planen?

Zlatan. 

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS. har du inget liv utanför laget är det helt OK).
 
Ritar och bygger saker. 

Ett måste på julbordet.. 

Upplandskubb. 

Vad önskar du dig i julklapp? 

Ett nytt skjutmått 

Valfritt meddelande till ledningen… 

Hade det inte varit för skicka bloggen hade jag nog inte varit kvar, ni får mig på gott humör. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar