onsdag 2 december 2015

JULKALENDERN 2015 - LUCKA 2


EMIL

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag har spelat i Skicka sedan säsong två. Vill dock minnas att jag gjorde ett halvdant gästframträdande redan under första säsongen, i en tillknäppt match (0-0 el. 1-1?) mot Källa BK.
Och hur jag kom med, jaaa jag kommer ju ändå från Östersund, så när jag till slut skulle välja vilka jag skulle skriva på för blev valet enkelt. Jag hade nog någon slags koppling till 75% av spelarna sedan innan. 

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)

Personligt medioker, både vad gäller närvaro och insats. 
Lagets prestation tycker jag har varit fantastisk, jag menar, två vunna cuper! Och vad gäller serien så tycker jag att det var någon enstaka match där vi inte nådde upp till normal standard och så hade vi rejält oflyt ett några gånger. Men i vårsäsongens matcher mot Öisarna och Majkens visade vi ju vilka vi kan och bör vara.

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Att kunna medverka på säääg 75% av träningarna och matcherna. Men jag har anledning att tro att det kommer bli svårt att uppnå (se nedan ang. mitt liv som nomad).

Vem är din förebild på planen? 

Fouad Bachirou.

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).

Flackar mycket, jobbar lite och musicerar en del.
Woodstock*, Hägerstensåsen, Göteborg, Nordannälden...

Ett måste på julbordet..

Ett måste? Must. (Heheheheheheeeee. Nämnde jag att jag hänger en del i Göteborg förresten?)

Vad önskar du dig i julklapp?

1 000 000 kronor och fred på jorden. 

Valfritt meddelande till ledningen…

Fy fan vad jag uppskattar ert engagemang. Sluta aldrig, ni är bäst! 


*Okej, jag FLACKAR inte till Woodstock. Men jag är där nu. Försökte låta viktig. Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar