tisdag 17 december 2013

Julkalendern - lucka 17




Namn:
Petra Kristina Andersson (alltid velat heta Ebba dock)
Beskriv dig själv med ett land, djur och svordom: 
Island. Häst. Pärkele.
Vad hade du för förväntningar på årets säsong?
Att få spela boll igen.
Vad tycker du om årets säsong?
Ingen att jämföra med, men grym!
Vilket är ditt bästa minne? 
Mitt lobbskott med vänstern mot .?.? (redaktionen minns dessvärre inte heller i dagsläget)
Ren och skär lyckospark, men ack så glad jag blev! Jämn match som sen Amanda spikade igen med 2 min kvar om jag minns rätt.
Vad kommer du att jobba på att förbättra till kommande säsong? 
Siktet + kondis. 
Var ser du dig själv om 10 år?
New York.
Vem är din förebild? 
Mammsen.
Vem är din förebild i Skicka BK och varför?
Clement, jag vill också kunna springa över hela planen på 2 sek. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar